Restaurant

De la preluarea comenzii la bucătărie și la contabilitate: totul este sincronizat

Sistemul integrat asigură eficiența și transparența asupra operațiunilor. Astfel dispar dificultățile de comunicare dintre unități, se elimină probleme legate de stocuri și întârzierile de livrare. Prin centralizarea activităților operațiunile devin mai eficiente și crește nivelul de satisfacție atât în echipă, cât și la clientul final.

Cum vă ajută COSYS?

Preluarea comenzilor în restaurant sau online

Cu ajutorul unei aplicații comenzile se trimit automat către sistemul central, accelerând astfel procesul de servire a clientului și, de asemenea, se elimină și erorile de comunicare.

Gestiunea rețetelor, cantităților, actualizarea automată a stocului

Automatizați descărcarea gestiunii prin rețete. Aveţi control și transparenţă la stocuri.

Măsurarea performanței pe persoane sau echipe

Aveți la dispoziție informații referitoare la activitatea fiecărui angajat, astfel puteți evalua ușor gradul de performanță al fiecăruia. Vă ajută să vă concentrați pe productivitate și mobilitate, îmbunătățind astfel nivelul serviciilor pe care le oferiți clienților Dvs.

Gestiunea livrărilor

Livrări asistate de dispozitive mobile (telefoane, tablete cu Android)

software adaptat nevoilor dVS

Suport 24/7

crestere lorem ipsum

Modalități dinamice de plată

Clienții noștri

No items found.
No items found.
No items found.